Få optimal kvalitet og sikkerhed i dag-til-dag ordrehåndtering
Hos Ackro har vi et strategisk samarbejde med Soft Inform, som sikrer en nem og gnidningsfri integration mellem din webshop og vores system.
Strategisk samarbejde med Soft Inform
Soft Inform er en af Danmarks førende leverandører af integrationer til webshops, som skærer unødvendig administration væk. Med en Soft Inform-integration kan du forbinde din webshop med Ackro og automatisk sende ordrer fra din webshop til behandling hos Ackro. Sådan opnår du et automatisk ordre- og logistikflow, der sparer dig både tid og penge.
Få alle fordelene
- Spar tid på manuelle arbejdsrutiner og administration.
- Overfør ordrer helt automatisk til Ackro.
- Få mulighed for lagerstyring mellem systemerne.
- Opnå højere kvalitet og bedre overblik over data.
- Slip for manuel eksport og import imellem systemer.
- Minimér indtastningsfejl – data bliver ens på alle systemer.
- Match dine behov med mulighed for skræddersyet integration.
Enkel integration med alle webshops
Vi kan også hjælpe med integrationer til andre shopsystemer.
Abonnementsbaseret prismodel
Ønsker du en standardiseret integration, som typisk dækker mere end 90% af vores kunders behov, så betaler du en engangsudgift samt en prisvenlig abonnementsbaseret model, der er baseret på antallet af ordrer, du overfører pr. måned. Under arbejdet med integrationen vil Soft Inform afkode netop dine behov og sikre, at du får den løsning, der passer til dig.
Udforsk vores FAQ:
Få svar på alle
dine spørgsmål!
Få alle fordelene af vores erfaring med lagerlogistik på tværs af brancher
Optimér din lagerstyring, og oplev en mere effektiv og problemfri drift med Ackro som din foretrukne partner
Lad os tale om din virksomhed, og hvordan vi som din partner kan hjælpe med håndtering af dit lager og din webshop.