Hos Ackro tager vi hånd om det gode arbejdsmiljø. Gennem samarbejde med jobcentre bidrager vi til et mere socialt ansvarligt arbejdsmarked samtidig med, at vi opnår en stærk kultur af dedikerede medarbejdere.
Vores arbejdsglæde gør dine kunder glade
Med glade, stolte og engagerede medarbejdere kan vi levere den bedste service og skabe mest mulig værdi for dig, dine kunder og din forretning. Det er derfor en topprioritet, at vores medarbejdere trives, og vi arbejder aktivt på at skabe et sundt og socialt ansvarligt arbejdsmiljø med en sammenhængende og inkluderende kultur.
Rekruttering med værdi for lokalsamfundet
Hos Ackro har vi en overbevisning om, at alle mennesker skal have muligheden for at komme i arbejde. Derfor samarbejder vi med kommuner og jobcentre om rekruttering af mennesker, som er udfordret i forhold til arbejdsmarkedet. Dette er en central del af vores værdigrundlag og forretning og bidrager samtidig til et mere socialt ansvarligt arbejdsmarked i lokalsamfundet.
Et team af dedikerede medarbejdere
Vores engagement i at skabe beskæftigelsesmuligheder for udsatte på arbejdsmarkedet har resulteret i et stærkt team af dedikerede medarbejdere. Blandt vores ansatte har vi fx nydanskere fra Filippinerne, Polen og Argentina, flygtninge fra Ukraine og mennesker med autisme. Indsatsen med rekruttering blev i 2018 anerkendt med Furesø Kommunes pris for socialt ansvar.
Gør dine kunder glade med effektiv lagerlogistik
Vi sørger for alt – fx tracking og udscanning af dine varer – og dit lager bliver en variabel omkostning, som følger dit salg.
Ackro er godkendt til fødevarehåndtering, har tempererede lokaler og tjek på datoerne.
Vi har tjek på dine leveringer
Lad os stå for at modtage dine varer fra leverandørerne, kontrollere, tjekke for beskadigede varer og udløbsdatoer, registrere i NP-system og registrere serienumre. Så kan du imens koncentrere dig om salgsarbejdet.
Vi plukker og pakker for dig
Når du har solgt en vare, plukker og pakker vi den og sørger for distribution i hele verden. Vi har aftaler med mange leverandører, så varen vil altid komme frem – uanset om det er en lille forsendelse, paller eller full loads.
Vi kan fakturere for dig
Vil du ikke bruge tid på fakturering, håndterer vi det gerne for dig. Vi kobler systemerne sammen, så vi fakturerer dine kunder direkte, når vi har afsendt din vare. Og det er naturligvis dit firmanavn, der står på fakturaen.
Vi kan stå for din webshop
Vi kan håndtere det meste i din webshop for dig. I dag er vi lagerførende for både små og store B2B og B2C webshops i hele verden, og du kan bruge os som shopmanager, så vi automatisk opdaterer din webshop med varer og priser. Vi kan også stå for din kundeservice, indkøb af varer, fakturering af dine kunder samt debitorafstemning.
Optimér din lagerstyring, og oplev en mere effektiv og problemfri drift med Ackro som din foretrukne partner
Lad os tale om din virksomhed, og hvordan vi som din partner kan hjælpe med håndtering af dit lager og din webshop.