Ackro og Milcom forener styrker som én samlet lager- og logistikpartner
Fra den 1. september 2024 forener Ackro og Milcom styrker som én samlet lager- og logistikpartner. Sammenlægningen repræsenterer ikke blot øget kapacitet fra to stærke virksomheder men også en fusion af erfaring og innovation.
Ackro og Milcom går sammen under navnet Ackro, og samlet kan vores kunder nu drage fordel af både automatiserede lagerprocesser og et aktivt CSR-engagement. Virksomheden vil fortsat være dedikeret til lager-, pluk- og pakketjenester inden for e-commerce. Som samlet lager- og logistikpartner styrkes vores position i markedet ved at kombinere innovation med en forpligtelse til samfundsansvar.
Lad os stå for lager og leveringer
– så får du tid og plads til alt det andet
Få ukompliceret lagerlogistik, der gør dine kunder glade. Som din lager- og logistikpartner vil vi din forretning det bedste. Med vores erfaring og fleksibilitet sikrer vi effektiv og problemfri drift af dit lager og din webshop.
Opnå kvalitet og sikkerhed i din daglige drift
Optimér din lagerstyring, og oplev en mere effektiv og problemfri drift med Ackro som din lager- og logistikpartner. Vi har tjek på dine leveringer og kan stå for det meste i din webshop. Og du opnår et automatisk ordre- og logistikflow, der sparer dig tid og penge og giver ro i maven. Med kvalitet og sikkerhed i din dag-til-dag ordrehåndtering holder vi det, du lover dine kunder.
Effektiv lagerlogistik på den enkle måde
Hos Ackro er vi dedikeret til at gøre dine kunder glade. Vi gør det komplekse ukompliceret, og med en nem integration mellem din webshop og vores system får du automatisk ordreflow, bedre overblik over data og minimering af fejl. Vi er fleksible og løser de udfordringer, du står overfor i dagligdagen, og vi er proaktive, når vi ser muligheder for optimering.
Bred erfaring på tværs af brancher
Med mange års erfaring inden for lagerstyring har vi etableret os som en pålidelig partner for både B2B- og B2C-virksomheder på tværs af brancher. Det har resulteret i langvarige samarbejder med både kunder og leverandører. Det sætter vi stor pris på, for det gør, at vi kan styrke vores løsninger i takt med vores kunders udvikling og dermed skabe de bedste resultater.
Gør dine kunder glade med effektiv lagerlogistik
Vi sørger for alt – fx tracking og udscanning af dine varer – og dit lager bliver en variabel omkostning, som følger dit salg.
Ackro er godkendt til fødevarehåndtering, har tempererede lokaler og tjek på datoerne.
Vi har tjek på dine leveringer
Lad os stå for at modtage dine varer fra leverandørerne, kontrollere, tjekke for beskadigede varer og udløbsdatoer, registrere i NP-system og registrere serienumre. Så kan du imens koncentrere dig om salgsarbejdet.
Vi plukker og pakker for dig
Når du har solgt en vare, plukker og pakker vi den og sørger for distribution i hele verden. Vi har aftaler med mange leverandører, så varen vil altid komme frem – uanset om det er en lille forsendelse, paller eller full loads.
Vi kan fakturere for dig
Vil du ikke bruge tid på fakturering, håndterer vi det gerne for dig. Vi kobler systemerne sammen, så vi fakturerer dine kunder direkte, når vi har afsendt din vare. Og det er naturligvis dit firmanavn, der står på fakturaen.
Vi kan stå for din webshop
Vi kan håndtere det meste i din webshop for dig. I dag er vi lagerførende for både små og store B2B og B2C webshops i hele verden, og du kan bruge os som shopmanager, så vi automatisk opdaterer din webshop med varer og priser. Vi kan også stå for din kundeservice, indkøb af varer, fakturering af dine kunder samt debitorafstemning.
Optimér din lagerstyring, og oplev en mere effektiv og problemfri drift med Ackro som din foretrukne partner
Lad os tale om din virksomhed, og hvordan vi som din partner kan hjælpe med håndtering af dit lager og din webshop.