FAQ
Udforsk vores FAQ: Få svar på alle dine spørgsmål!
Hos Ackro håndterer vi dagligt lager for både små og store virksomheder fra forskellige brancher. Der er naturligvis forskellige krav til håndteringen af eksempelvis tøj, elektronik og fødevare, og derfor afhænger prisen af de varer du sælger, og den prismodel, du vælger. Vi arbejder med transparente prismodeller, som er fleksible, så du altid får et setup, der passer til din virksomhed.
Kontakt os i dag for at høre mere og få hjælp til at vælge prismodel.
Vi går langt for at gøre dig og dine kunder glade, og derfor vil dit lager bliver håndteret, som var det vores eget.
Lavpraktisk fungerer det på følgende måde:
- En ordre kommer ind i dit system.
- Bestillingens sendes automatisk til os.
- Vi plukker og pakker varerne, og sender derefter ordren direkte til din kunde.
Vi kan afsende ordrer samme dag som modtaget. Afhængig af dine ordrers størrelser kan vi aftale en cut off-tid, inden hvilken vi afsender ordren samme dag. Kontakt os for at høre mere om afsendelse af ordrer.
Det korte svar er nej. Uanset hvilken type virksomhed eller webshop du har, så kan vi håndtere det meste i din webshop for dig. Du kan bruge os som shopmanager, hvor vi automatisk opdaterer din webshop med varer og priser. Vi kan også stå for din kundeservice, indkøb af varer, fakturering af dine kunder samt debitorafstemning.
Din webshop forbindes med Ackro via Soft Inform, som sikrer en nem og gnidningsfri integration. Dine ordrer sendes automatisk fra din webshop til behandling hos Ackro, og du opnår et automatisk ordre- og logistikflow, der sparer dig både tid og penge.
Med en standardintegration, som dækker de flestes behov, betaler du en engangsudgift samt et prisvenligt abonnement baseret på dine behov og antal ordrer pr. måned – dvs. altid en fast lav pris uden overraskelser. Læs mere om integration her.
Vi forbinder med følgende shopsystemer:
- WooCommerce
- Shopify
- DanDomain
- Magento
- PrestaShop
- VirtueMart
- Drupal Commerce
- Microsoft FO
- Rack Beat
- Economic
- M.fl.
Vi kan også hjælpe med integration til andre shopsystemer – kontakt os for mere info.
Hos Ackro står vi dagligt for distribution i hele verden og har aftaler med mange leverandører. Vores medarbejdere pakker både paller og fullloads samt de helt små forsendelser uden besvær og søger altid for tracking og udscanning af dine varer.
Ja – ved at koble systemerne sammen kan vi også stå for fakturering af dine kunder direkte, når vi har afsendt ordren. Det er naturligvis altid med dit firmanavn, der står på fakturaen.
Ja – hos Ackro er vi godkendt til fødevarehåndtering. Vi har Elite Smiley, tempererede lokaler og tjek på datoerne.
Optimér din lagerstyring, og oplev en mere effektiv og problemfri drift med Ackro som din foretrukne partner
Lad os tale om din virksomhed, og hvordan vi som din partner kan hjælpe med håndtering af dit lager og din webshop.